13 Eki 2014

SEVDAN

İri parmaklı ellerinle dokununca tenime
Uzakta bir gemi sallanır yığılır gibi
Ben ağlarım.
En çok adamlığını düşünürüm toy zamanlarda
Yalnızlığın önüme atlas gibi serilir

Sen böyle ölesiye duru
Eşsiz bir oyuncu sahnede hüzünle mutabık
Perdeler yavaş yavaş sayfalar birden bire kapanır
Sana yağmur yağar kırmızı karanfillerden
İte kaka kavgaya götürürler beni
Dudağının kıvrımında ayrı bir ateş yanar
ellerinin alazlığında ayrı.
Seni severim
Sevdan
Yeni bir meydan okumadır dünyaya
Okunur soluklanmadan.

4 yorum:

  1. ''Sözcükler herkesin; ama cümleler senindir'' Harikasın :)

    YanıtlaSil
  2. Adım geçerse özellikle hemen gelirim, çok beğendim bu şiiri, siz mi yazdınız? İşte bu yüzden ismimi çok ama çok severim, heyyyt ne güzel bir isim koymuşlar bana. "sana yağmur yağar kırmızı karanfillerden" süper. Gönlünüze sağlık :) :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiir okumayı çok severim, sadece aklımda tutamıyorum artık, yaşlanmaya başladım sanırım, ben ismim konusunda çok şanslıyım, neredeyse her şarkıda, her şiirde ismim geçer. Çok megalomanlık yaptım değil mi? Şiir yazmak bir yetenek, ne mutlu size, çok çok beğendim şiirlerinizi, yazmaya devam etmeniz temennim olsun size :) :) benimde en sevdiğim şiir blogumda var. Belki bilirsiniz, Sevda Sokağı- İbrahim Sadri

      Sevgilerimle

      Sil
    2. Böyle güzel sözler duymak çok güzel ve kıymetli. Siz bizim yaşımıza gelmeden kalıcı işler yapmaya başladınız bile, bizden daha şanslısınız, Biz bu işleri maalesef teknolojiden dolayı 40'lı yaşlarda yapabilme fırsatını bulduk. Kalıcı projeler bırakmanız dileğim olsun size. tekrar teşekkür ederim :) :)
      Sevgilerimle

      Sil

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *